...Aishiteru...

Saturday

PUTRAJAYA

Putrajaya...yeahhhh.......Home Sweet Home

aku suka berkongsi dgn kwn2 atau sesiape pun tentng keunikan putrajaya ni..yaaaa,mungkin aku dalam bidang kejuruteraan awam..tapi setiap ukiran dan reka bentuk di putajya cukup membuat aku terkesima..dengan keadaan dan cuaca yang cukup menarik and as a photographer aku rase putrjaya adalah tempat pling menrik untuk snap sunset suasana bandar..mungkin sbb dikeliling tasik dgn sini ukiran bangunan kerajaan tu....mungkin ramai tak tahu konsep putrajaya dibina atas dasar apa.setiap konsep yang diterapkan mempunyai sebab dan asbab tersendiri...pernah terlintas di benak kepala kenapa jalan di putrajaya begitu luas??pernah terfikir kenapa masjid besi itu sendiri menggunakan konsep open air?pernah tahu kenapa dari picc ke bangunan parlimen dibina secara lurus???haaa.......kalau nk thu boleh laaa direct pm ea....tk boleh nk hebahkan kat sini takut ada2 isu2 yang sencitip...maklum laaa....perang dunia pun dh tk lama kan....

hahaha..ok2 lri topik skit...actully entry kli ni nk citer yng aku bawak budak2 rumah aku gi jalan putrjaya.....lepastu bdk group mts aku..tu jer..hahahaha...sbb dyorg ckp nak had fun so aku bwk je la....(sebenarnye tk thu nk bwk gi mana)

HOUSEMATE GAY :p
Guess what??sape yang plin tua kat situ?????tapi muka sape pling muda....?ok2 tak payah jawab....simpan je dlm hati..hahaha


MTS GROUP

mne aku??????asik2 gmbar aku yang takde....malang betul spe yang ad kamera.....

No comments:

Post a Comment